Adım 1 - Sözleşme ve form hazırlanması

Image of documents and magnifying glass

Fiyatlama Formu

PayU API Codes

Başvuru Formu

Adım 2 - Şirketinize ait belgelerin hazırlanması

  1.  Vergi Levhası Fotokopisi
  2. Fatura (şirketinize kesilen doğalgaz, elektrik, su, telefon ya da kira kontratı paylaşabilirsiniz)   
  3. İmza Sirküleri Fotokopisi
  4. Şirket Sahibinin / Ortaklarının Kimlik Fotokopileri
  5. Ticari Sicil Gazetesi / Oda Kayıt Belgesi Fotokopisi (Şahıs şirketleri için zorunlu değildir.)

Adım 3 - Yıllık servis hizmet bedeli ödemesi

Vergiler dahil 630 TL ödeyerek PayU hizmetlerinden hemen yararlanmaya başlayabilirsiniz.
Ödemeyi aşağıdaki kanallardan yapabilirsiniz; ardından ödeme makbuzunu da yukarıdaki belgelerle birlikte tarafımıza iletmeniz gerekiyor. Başvurunuzun olumsuz değerlendirilmesi durumunda ödediğiniz tutar iade edilecektir. 

  • Havale ile ödeme:
    • IBAN: TR29 0006 2000 0680 0006 2963 23 (Garanti Bankası PayU Ödeme Kuruluşu)
  • Kredi kartı ile ödeme 
    • 12 Taksit seçeneği

Son Adım! - Dosyaların gönderilmesi

Tüm belge ve sözleşmeleri eksiksiz bir şekilde doldurup imzaladıktan sonra *pdf haline getirip, bu dosyayı size gönderdiğimiz e-posta üzerinden bizimle paylaşarak işyeri değerlendirme sürecinizi başlatabilirsiniz. 

  • Dosyaları *pdf haline getirmekte zorlanıyorsanız https://smallpdf.com/tr adresine girerek destek alabilirsiniz. Dilerseniz farklı araçlar da kullanabilirsiniz.  
  • Farklı ürün ve hizmetler için fiyatlamalar ve değerlendirme süreçleri farklılık gösterebilmektedir. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgi almak için destek@payu.com.tr adresinden iletişime geçebilirsiniz.