Kariyer

Her geçen gün büyüyen ekibimize katılın

Aramıza Katılın

Dünyanın bir parçası olun

17 ülkede faaliyet göstererek küresel çapta yarattığımız stratejilerini başarıyla yerel uygulamalara dönüştürüyoruz. Müşteri ihtiyaçlarını her zaman birinci sırada tutmamız başarımızın en büyük anahtarı.

Zamanı yakalayın

Dinamik bir çalışma ağının parçasıyız. Enerjimizi ve tutkumuzu işe ve müşterilerimize yansıtıyoruz.

Fikrinizi gerçeğe dönüştün

Ufak düşünceler hayat değiştirebilecek büyük fikirlere dönüşebilir. E-ticaret dünyasına yön vermek ve müşterilerimizin hayatında farklılık yaratmak için çalışıyoruz.

Açık Fırsatlar

Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Genel Nitelikler:

  • Ön lisans ya da lisans mezunu
  • Türkçe'yi etkin şekilde kullanan, tercihen İngilizce bilgisi olan
  • Müşteri ilişkileri veya satış konusunda en az 6 ay deneyimli
  • Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli
  • Stres yönetimi ve iletişim becerileri gelişmiş
  • Takım çalışmasına yatkın
  • Müşteri odaklı bakış açısına sahip

Sorumluluk ve İş Tanımı:

  • Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine telefon ve e-posta yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulunması
  • Dış aramaların yapılması
  • Müşteri ve üye işyerlerinden geribildirim toplanması
  • Potansiyel müşterilere teklif sunulması
  • Diğer ekip üyelerinin desteklenmesi

Başvurularınızı ik@payu.com.tr adresine iletebilirsiniz.

Senior Sales Engineer

Qualifications

  • Degree in computer science or relevant technical degree
  • Hi-tech, Fintech or Payments industry experience for several years is a must
  • Programming experience and up to speed on latest SDLC practices
  • Must be able to deal with ambiguity, multiple competing priorities and engagements running in parallel, in a fast paced / start up-like environment
  • Proven track record of delivery of large projects
  • Must be a methodical, organized, flexible, self-starter with a positive can-do attitude
  • Strong written and verbal communication skills in English, others are a bonus 
  • Strong team player but being able to work independently

 

Job Description

  • Support the sales team in pre-sales activities, including doing technical solutioning, presentations, and run technical workshops
  • Support RFI/P activities
  • Be the single point of contact for all technical matters for the Merchant or Solution Provider until post-live
  • Work on and implement processes, documentations, technical tools, as well as feedback to internal team ways of ease and improve the efficiencies to onboard Merchants faster
  • Feed product requirements back to internal PayU product teams 
  • Track trends in the payment industry focusing on merchant payment acceptance
  • Willing to travel up to 50% 

Please send your CV to ik@payu.com.tr