Login

ÜLKE SEÇİMİ

Country Selector

Kariyer

Her geçen gün büyüyen ekibimize katılın.

Hızlı düşünebilen, yeni fikirlere açık, müşterilerin ihtiyaçlarına yanıt verebilen, sürekli sorgulayan ve yenilikçi ekip arkadaşları arıyoruz.

Dünyanın bir parçası olun

17 ülkede faaliyet göstererek küresel çapta yarattığımız stratejilerini başarıyla yerel uygulamalara dönüştürüyoruz. Müşteri ihtiyaçlarını her zaman birinci sırada tutmamız başarımızın en büyük anahtarı.

Zamanı yakalayın

Dinamik bir çalışma ağının parçasıyız. Enerjimizi ve tutkumuzu işe ve müşterilerimize yansıtıyoruz.

Fikrinizi gerçeğe dönüştün

Ufak düşünceler hayat değiştirebilecek büyük fikirlere dönüşebilir. E-ticaret dünyasına yön vermek ve müşterilerimizin hayatında farklılık yaratmak için çalışıyoruz.

Gelin aramıza katılın!  
MÜŞTERİ DESTEK UZMAN YARDIMCISI

Sorumluluk ve Görev Tanımı:

  • Ürün ve hizmetlerle ilgili potansiyel müşteri sorularını cevaplayarak müşterileri çekmek, ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgi vermek
  • Hesap bilgilerini kaydederek müşteri hesaplarını açmak
  • Hesap bilgilerini güncelleyerek müşteri kayıtlarını düzenlemek
  • Müşteri şikayetlerini netleştirerek ürün ve hizmet problemlerini çözmek, sorunları tanımlamak, en iyi çözümü ve açıklamayı seçmek, çözümleri takiben gerekli düzeltme ve ayarlamaları hızlandırmak

Nitelikler ve Deneyim:

  • En az bir yıl müşteri destek alanında deneyimli
  • Akıcı Türkçe, İngilizce ve tercihen Lehçe dillerini konuşabilen
  • Microsoft Office, bilgisayar ve dokümantasyon becerisi olan
  • Çok iyi iletişim ve dinleme becerisi olan ve bilgiyi analiz edebilen
  • Problem çözme, kalite odaklılık
  • Ekip çalışmasına yatkın
  • Hizmet odaklı
  • Online ödeme sektöründe bilgi sahibi olması avantaj

Başvurularınız için ik [at] payu.com.tr adresi üzerinden bize ulaşabilirsiniz.