Login

ÜLKE SEÇİMİ

Country Selector

Kariyer

Her geçen gün büyüyen ekibimize katılın.

Hızlı düşünebilen, yeni fikirlere açık, müşterilerin ihtiyaçlarına yanıt verebilen, sürekli sorgulayan ve yenilikçi ekip arkadaşları arıyoruz.

Dünyanın bir parçası olun

17 ülkede faaliyet göstererek küresel çapta yarattığımız stratejilerini başarıyla yerel uygulamalara dönüştürüyoruz. Müşteri ihtiyaçlarını her zaman birinci sırada tutmamız başarımızın en büyük anahtarı.

Zamanı yakalayın

Dinamik bir çalışma ağının parçasıyız. Enerjimizi ve tutkumuzu işe ve müşterilerimize yansıtıyoruz.

Fikrinizi gerçeğe dönüştün

Ufak düşünceler hayat değiştirebilecek büyük fikirlere dönüşebilir. E-ticaret dünyasına yön vermek ve müşterilerimizin hayatında farklılık yaratmak için çalışıyoruz.

Gelin aramıza katılın!  

We are looking for a finance specialist;

Qualifications

  • University degree in related fields (business administration, economics, finance, etc.)
  • 3 years of relevant experience in Corporate/Project Finance departments of Financial Institutions, Fintech companies or Banks
  • Good command of written and spoken English
  • Familiarity with global financial markets and economy
  • Detail-oriented
  • Military service must be completed for male candidates.
  • Working experience in multinational companies.
  • have no restriction to travel
  • Demonstrating proficiency in Microsoft Office programs, such as Excel and PowerPoint
  • Strong analytical, organizational and problem solving skills
  • Having financial or business analysis experience
  • Showing knowledge of standard accounting procedures
  • Experience and understanding of foreign currency transactions, payments, or translation activities.
  • Highly motivated with strong sense of accountability, initiative and a ‘can-do’ attitude
  • Ability to work under time pressure and meet aggressive deadlines.

Job Description

  • Coordinating the financial needs of the group companies
  • Controlling income, cash flow
  • Following month-end/year-end closing activities
  • Assisting with the business cases.
  • Preparing sales and financial reports for management team.
  • Developing forecasting/budget models for various business groups.
  • Creating additional analyses and reports as requested by management.
  • Guides cost analysis process by establishing and enforcing policies and procedures; providing trends and forecasts; explaining processes and techniques; recommending actions.
  • Protects operations by keeping financial information confidential.
  • Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.

Please send your cv to ik [at] payu.com.tr   

Firmamızda “Yönetici Asistanı” olarak görevlendirilmek üzere çalışma arkadaşı arayışımız bulunuyor.

Genel Nitelikler: 

  • Üniversite mezunu
  • Benzer pozisyonlarda 2-3 yıl deneyimli
  • İyi derecede İngilizce bilen
  • Microsoft Office programlarına hakim
  • Diksiyonu düzgün, kendine güvenen
  • İletişim becerisi yüksek, sonuç odaklı, dinamik
  • Planlama, organizasyon ve koordinasyon becerilerine sahip

İş Tanımı:

  • Telefon trafiğini yönetmek ve gelen misafirleri yönlendirmek
  • Gelen ve giden evrakları takip etmek, gerekli tüm dosyalamaları organize etmek
  • Toplantı organizasyonlarını yapmak
  • Yurt içi ve yurt dışı iş seyahatlerini organize etmek
  • Ofis içi tüm organizasyonları düzenlemek  
  • Genel Müdürü asiste etmek, ajanda takibini yapmak

Başvuru için  ik [at] payu.com.tr adresine özgeçmişinizi gönderebilirsiniz.