E-ticaret firmaları PayU Bridge ile satışlarını artırıyor

E-ticaret firmalarının çözüm ortağı PayU, farklı bankalardan aldığı sanal POS’lar ile e-ticaret faaliyetini yürüten işletmelere yönelik sunduğu katma değerli hizmetleri “PayU Bridge” adı altında birleştirdi. PayU Bridge ile e-ticaret yapan firmalar asıl işlerine daha fazla odaklanarak satışlarını artırıyor.

Sanal POS çözümleri, gelişmiş sahtecilik (fraud) önleme filtreleri, 7 gün 24 saat hizmet veren uzman sahtecilik izleme ekibi ve daha birçok servisle e-ticaret sektörünün güvenilir iş ortakları arasında yer alan PayU Türkiye, iş ortaklarının birçok yükünü üzerinden alan “PayU Bridge” hizmeti ile üye işyerlerinin karşısına çıkıyor.

Hâlihazırda 16 ülkede, 25 binden fazla üye işyeri ile çalışan, Türkiye’de ise şu an aktif olarak 2.500 üye işyeri ile işbirliği içinde olan PayU, Bridge hizmeti sayesinde e-ticaret yapan firmaların asıl işlerine daha fazla odaklanmalarına yardımcı oluyor ve satışlarını artırmalarında büyük rol oynuyor.

PayU Bridge, şu özellikleriyle ön plana çıkıyor:

Tek entegrasyon az efor: PayU Bridge sayesinde PayU ile çalışan üye işyerleri sahip olduğu sanal POS'ları ve farklı kredi kartı sadakat programlarını rahatça entegre edebiliyor. Böylelikle işletmelerin uzman ekipleri enerjilerini farklı projeler için harcayabiliyor.

Ödeme güvenliği: PayU Bridge aynı zamanda firmaların ödeme esnasındaki güvenlik riskini ve olası kayıplarını en aza indiriyor. PayU Türkiye’nin PCI DSS sertifikalı ödeme sayfası, 100'ü aşkın gelişmiş güvenlik (fraud) filtresi ve 7/24 çalışanuzman sahtecilik önleme ekibi, üye iş yerleri için ödeme güvenliğini artık sorun olmaktan çıkarıyor.

Tek yönetim paneli: PayU Bridge’in getirdiği kolaylıklardan biri de tek yönetim paneli. PayU Yönetim Paneli sayesinde şirketler, anlık olarak finansal ve yönetimsel raporlarına anında ulaşabiliyor; satış, ürün ve promosyon performanslarını düzenli olarak takip edebiliyorlar. Tek yönetim paneli ile üye işyerleri anlamlı veriler sağlayacak tüm istatistikleri saniyeler içinde oluşturabiliyor ve farklı banka POS’larını da tek bir panelden yönetiyor.

Artan dönüşüm (conversion) oranı:PayU Bridge aynı zamanda üye işyerlerinin dönüşüm oranlarını artırmayı da hedefliyor. Bankalar yeni BIN numaralarına sahip kartlar çıkardığında birçok e-ticaret sitesi bu kartları bilmediği için müşteriler alışverişi tamamlayamıyor. PayU ise, bankalarla sürekli iletişim halinde olduğu için yeni çıkan kartları PayU ödeme altyapısında en kısa sürede tanımlayarak bu sorunu ortadan kaldırıyor ve müşterilerin geri çevrilmesine engel oluyor. Ayrıca PayU ödeme altyapısında American Express ve banka kartlarıyla da alışveriş yapılabiliyor. İsteyen işyerleri müşterilerine yabancı para birimi (Dolar, Euro, İngiliz Sterlini ve Japon Yeni) ile de ödeme imkânı sunabiliyor.

Mutabakat kolaylığı:PayU, üye işyerlerine çalıştığı tüm bankalar için tek formatta mutabakat dosyası gönderdiği için üye işyerleri de tüm bankalar için ayrı formatlarda farklı alanlardan oluşan raporlar üzerinde çalışmak zorunda kalmıyor.

PayU Ülke Direktörü Y. Emre Güzer; “PayU olarak e-ticaret ekosistemini desteklediğimiz ve birlikte çalıştığımız işyerlerine değer kattığımız için mutluyum. PayU olarak ilk günden beri stratejimiz Türkiye online ödeme sistemindeki asıl sorunlara odaklanmak. Şimdiye kadar yaptığımız çalışmalarla bu stratejinin karşılığını da aldığımızı düşünüyorum. PayU Bridge de bu yaklaşımın parçası ve içinde birçok hizmeti barındıran bir servis. Markafoni, Media Markt, Tatilsepeti, Webdenal, Modanisa, Kitapyurdu.com gibi siteler ve Estee Lauder Şirketleri bu alanda hizmet verdiğimiz markalardan sadece bir kısmı. Değer kattığımız firma sayısını gün geçtikçe artırdığımız için mutluyuz” dedi.

PayU Bridge ile ilgili detaylı bilgi almak için http://www.payu.com.tr/payu-bridge adresini ziyaret edebilirsiniz.