Destek

Size yardımcı olmak için buradayız

destek@payu.com.tr | 0212 900 37 11

PayU ile çalışmak istiyorum

Nasıl başvurabilirim?

Başvuru formumuzu doldurarak PayU Üye İşyeri başvurunuzu iletebilirsiniz. Başvuru formunu göndermeden önce çalışma koşullarımızı incelemenizi tavsiye ederiz.

Başvuru koşulları hakkında bilgi almak istiyorum.

PayU Üye İşyeri olmak için başvuru koşullarına bu sayfadan erişebilirsiniz.  

PayU üye işyeri olmak için vergi mükellefi olmanız gerektiğinizi hatırlatmak isteriz. Ayrıca başvurunuzun değerlendirmeye alınabilmesi için sitenizin aktif olması gerekmektedir. Siteniz aktif değilse, tarafımıza bir test hesabı açmanızı, kullanıcı adı-şifre gibi bilgileri bizimle paylaşmanızı rica ederiz.

Başvurunuzu sağlıklı değerlendirebilmemiz için web sitenizdeki çalışma prensibini görmemiz ve bir takım testler yapmamız gerekmektedir. Siteniz aktif durumda ise; Sitenizde mutlaka, sunacağınız ürün/hizmete dair ödeme adımı, fiyat ve görsellere ulaşabiliyor olmamız gerekmektedir. Sitenizde iade koşulları, iletişim, sözleşmeler kısımlarının yaratılmış olması gerekmektedir.

Başvurumun durumu hakkında bilgi almak istiyorum.

Güvenlik nedenleriyle başvurunuz hakkında telefonda bilgi verilememektedir. Başvuru belgeleriniz bize ulaştıktan sonra başvurunuz değerlendirilmeye alınır ve en geç 7 işgünü sonra bilgi verilir.

Başvurunuz sonuçlandığında sistem tarafından başvuru formunda belirttiğiniz e-posta adresine bildirim yapılır. E-posta elinize ulaşmadıysa posta kutunuzun “Önemsiz Posta Klasörünü” (spam) kontrol etmenizi rica ederiz.

Başvuru belgelerinizi eksiksiz bir şekilde bize göndereli 7 işgününü geçtiyse lütfen destek@payu.com.tr adresine konu ile ilgili e-posta göndermenizi rica ederiz.

Entegrasyon hakkında bilgiye nereden ulaşabilirim?

Teknik entegrasyon dokümanları ve örnek kodlara, Geliştiriciler sayfasından ulaşabilirsiniz.

Entegrasyon ile ilgili diğer sorularınız için, destek@payu.com.tr adresine e-posta göndererek destek alabilirsiniz. Teknik birimimiz talebinizi inceleyerek en kısa sürede size yanıt dönecektir.

Desteklenen yazılımlar hakkında bilgi almak istiyorum

PayU entegrasyonu, programlama dili ve platformdan bağımsız olarak internetin ortak protokolü üzerinden çalışmaktadır. Kullanmış olduğunuz yazılımın PayU entegrasyonu sağladığından emin olmak için yazılım desteği aldığınız kişi ya da firma ile görüşmeniz gerekmektedir.

Tek Tıkla Ödeme hakkında bilgi almak istiyorum

Tek Tıkla Ödeme (1click payment) sayesinde artık sitenizden alışveriş yapan müşterileriniz dilerse bir sonraki alışverişlerinde ödemelerini kart bilgilerini girmeden tek tıkla tamamlayabilirler.

Müşterilerinizin hızlı ve kolay bir şekilde alışverişlerini tamamlamasını sağlayan "Tek Tıkla Ödeme" sayesinde sepet terketme oranlarınız azalacak, dönüşüm oranlarınız ve satışlarınız artacak. Müşteriniz alışverişini tamamladıktan sonra kendisine kartının kaydedilip kaydedilemeyeceği sorulur. Müşteriniz kartını kaydetmeyi kabul ettiği durumda bir sonraki alışverişinde kart bilgisi girmeden alışverişini Tek Tıkla tamamlar. 

Tekrarlayan Ödeme hakkında bilgi almak istiyorum

Tekrarlayan ödemeler ile artık düzenli ödemeleri yönetmek çok kolay.

Abonelik (subscription) modeli ile çalışıyorsanız ya da aidat ve bağış topluyorsanız, Tekrarlayan Ödemeler Servisi'nden yararlanabilirsiniz. Tekrarlayan Ödeme servisinde müşterinizin kredi kartı bilgileri güvenli PayU sisteminde saklanır. Scheduler altyapısı ile kart bilgileri tekrar girilmeden belirli tarih tekrarlayan ödemelerin tahsilatı yapılır.Dilenirse ileriye yönelik planlama yapılabilir ve alınacak ödeme tutarları değiştirilebilir

Havale/EFT hakkında bilgi almak istiyorum

Artık PayU altyapısını kullanarak müşterilerinizin havale ile ödeme yapmasını sağlayabilirsiniz.

Web sitenizde ödeme adımında havale ile ödeme seçeneği seçildiğinde müşterinize bir referans numarası sağlanır. Havale işlemi yapılırken sadece bu numaranın açıklama alanına eklenmesi yeterlidir. Havale işlemi gerçekleştirildiğinde müşteri ve işyerine bilgilendirme mesajı gönderilir. Bilgiler eş zamanlı olarak işyerinin ekranından görüntülenebilir, iptal ya da iade işlemi yapılabilir

PayU Üye İşyeriyim

İade / iptal işlemleri ile ilgili bilgi almak istiyorum

İade ve iptal işlemlerinizi PayU Yönetim Panelinden gerçekleştirebilirsiniz. Buraya tıklayarak panele giriş yapabilirsiniz.

Ardından iptal ya da iade etmek istediğiniz siparişi bularak "sipariş" detaylarını görüntüleyebilir ve sol alt köşede bulunan iade / iptal düğmesine basarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

İsterseniz tüm siparişi, isterseniz sipariş tutarının bir kısmını buradan iade ve iptal edebilirsiniz.

Yönetim paneline erişemiyorum

Güvenlik sebebi ile şifrenizi doğrudan e-posta veya telefon yoluyla paylaşamıyoruz.

Şifrenizi PayU Yönetim Paneli giriş sayfasından değiştirebilirsiniz.  Buraya tıkladığınızda açılan sayfada  "şifremi unuttum" linkini takip ederek şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Bunun için başvuru formunda belirttiğiniz e-posta adresi ile giriş yaptığınızdan emin olmalısınız. Ayrıca farklı internet tarayıcılarından giriş yapmayı deneyiniz.

Tüm bunlardan sonuç alamadıysanız destek@payu.com.tr adresine e-posta göndererek destek alabilirsiniz.

2. sitem için Sanal POS başvurusunda bulunmak istiyorum

İkinci bir web sitesi için Sanal POS başvurusunda bulunmak istiyorsanız yeni bir sözleşme imzalamamız gerekmektedir.

Bunun için “Hemen Başvur” alanından yeni bir başvuru yapmanızı rica ederiz.

Başvurunuzun açıklamasına ikinci bir web sitesi için PayU başvurusunda bulunduğunuzu belirtmeniz gerekmektedir.

Kullanıcı adı ve şifresine nasıl ulaşabilirim?

Entegrasyon için gerekli bilgilere PayU Yönetim Panelinden ulaşabilirsiniz. Buraya tıklayarak panele giriş yapabilirsiniz.

Açılan ekranda "hesap yönetimi" menüsü altında bulunan "hesap ayarları" sekmesinde bulunan "Üye İşyeri Entegrasyon İsmi ve Kodlama Anahtarı" adımında entegrasyon için gerekli bilgiler yer almaktadır.

Bu bilgilerin kendi sisteminizde nasıl kullanılacağıyla ilgili yazılım hizmeti aldığınız kişi ya da firma ile görüşmeniz gerekmektedir.

Faturam elime ulaşmadı

İlgili aya ait faturalar bir sonraki ayın 10.iş gününe kadar kesilip sistemde kayıtlı e-posta adresine gönderilmektedir. Örneğin 3 Temmuz’da yaptığınız işlemlere ait faturalar 10 Ağustos’a kadar kesilerek tarafınıza gönderilmektedir.

Elinize ulaşmayan faturalar için destek@payu.com.tr adresine e-posta atmanızı rica ederiz. 

Domain adresim değişti

Domain adresinizi değiştirmek istiyorsanız yeni bir sözleşme imzalamamız gerekmektedir. Bunun için eski ve yeni domain adreslerinizi destek@payu.com.tr adresine e-posta göndermenizi rica ederiz. 

Şirket türü / şirket sahibi değişti

Şirket ile ilgili sahiplik ya da tür bilgilerini değiştirmek istiyorsanız yeni bir sözleşme imzalamamız gerekmektedir. Bunun için değişiklik nedeninizi özetleyen bir açıklamayı destek@payu.com.tr adresine e-posta göndermenizi rica ederiz. 

Banka hesap bilgilerimi değiştirmek istiyorum

Hesap bilgilerinizi değiştirmek için şirketiniz tarafından yazılan bir dilekçeyi kaşeli ve imzalı olarak destek@payu.com.tr adresine e-posta atmanızı rica ederiz. Dilekçeniz tarafımıza ulaştıktan sonra gerekli değişiklik yapılacaktır.

Fatura adresimi değiştirmek istiyorum

Fatura adresinizi değiştirmek için vergi levhanızı destek@payu.com.tr adresine e-posta atmanızı rica ederiz. Adres değişikliğiniz vergi levhanız bize ulaştıktan gerçekleştirilecektir.

Mutabakat ile ilgili bilgi almak istiyorum.

Mutabakat işlemlerinizi PayU Yönetim Panelinden gerçekleştirebilirsiniz. Buraya tıklayarak panele giriş yapabilirsiniz. 

Giriş yaptıktan sonra açılan yönetim paneli içerisinde "Siparişler ve Raporlar" menüsü altında bulunan "Finansal Raporlar" adımında  yer alan mutabakat sekmesinden ilgili aya ait mutabakat dosyasını bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Ek belge talepleriniz için, hangi ek belgeye neden ihtiyacınız olduğunu açıklayan bir e-postayı destek@payu.com.tr adresine e-posta göndermenizi rica ederiz.

Ödemelerim yatmıyor.

Ödemeleriniz yatmadıysa destek@payu.com.tr adresine e-posta atmanızı rica ederiz. E-postanızın ulaşması sonrasında konu ile ilgili size bilgi verilecektir.

Komisyon oranlarıma nereden ulaşabilirim?

Komisyon oranlarınızı PayU Yönetim Panelinden görüntüleyebilirsiniz. Buraya tıklayarak panele giriş yapabilirsiniz.

Giriş yaptıktan sonra "Hesap Yönetimi" menüsü altında bulunan "Finansal Yönetim" adımından oranlarınızı görüntüleyebilirsiniz.

Entegrasyon ile ilgili nasıl destek alabilirim?

Teknik entegrasyon dokümanları ve örnek kodlara, Geliştiriciler sayfasından ulaşabilirsiniz.

Entegrasyon ile ilgili diğer sorularınız için, destek@payu.com.tr adresine e-posta göndererek destek alabilirsiniz. Teknik ekibimiz talebinizi hızla inceleyerek en kısa sürede size yanıt verecektir.

E-posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

Ana e-posta adresinizi değiştirmek için şirketiniz tarafından yazılan bir dilekçeyi kaşeli ve imzalı olarak tarafımıza kargo ile göndermeniz gerekmektedir.

Dilekçeniz tarafımıza ulaştıktan sonra gerekli değişiklik yapılacaktır.

Yeni kullanıcılar eklemek için web sitemiz, payu.com.tr adresinde ana sayfada sağ köşede bulunan login/üye girişi bölümünden giriş yaparak Hesap Yönetimi sekmesi altındaki kullanıcı ayarlarını değiştirmeniz gerekemektedir.

Kart Sahibiyim

Kredi kartı ekstremde PayU yazıyor.

Kredi kartı ekstrenizde PayU Ödeme Kuruluşu yazmasının sebebi bizden ödeme alt yapısı hizmeti alan bir e-ticaret sitesinden alışveriş yapmış olmanızdır.

Hangi siteden alışveriş yaptığınızı hatırlamıyorsanız, kartınızın ilk 4 ve son 4 hanesi, işlem tarihi ve işlem tutarını destek@payu.com.tr adresine e-posta atmanızı rica ederiz. Alışveriş yaptığınız e-ticaret sitesi size e-posta ile bildirilecektir.

Siparişimi iptal / iade etmek istiyorum

İptal ve iade işlemleri ile ilgili talebinizi alışveriş yaptığınız e-ticaret sitesine bildirmeniz gerekmektedir. E-ticaret sitesi yetkilileri yönetim ekranlarından iptal talebinde bulunmadıkları sürece taleplerinizi işleme alamamaktayız.

Alışveriş yaptığınız e-ticaret sitesine ulaşamıyorsanız; kartınızın ilk 4 ve son 4 hanesi, işlem tarihi ve işlem tutarını destek@payu.com.tr adresine e-posta atmanızı rica ederiz.

Ekibimiz en kısa sürede firma yetkililerine ulaşıp talebinizi iletecektir.

Alışveriş yapmış olduğum e-ticaret sitesine ulaşamıyorum

Alışveriş yaptığınız e-ticaret siteye ulaşamıyorsanız; konu ile ilgili olarak destek@payu.com.tr adresine e-posta atmanızı rica ederiz. Ekibimiz en kısa sürede firma yetkililerine ulaşıp talebinizi iletecektir.