Akıllı yapıştırmalarla reklam dönemi

Gençlere nasıl ulaşacağınız konusunda yolunu şaşırmış durumda mısınız? Onlarla onların anladığı dilden konuşarak başlayın. Bir başka deyişle, Roma’da Romalı gibi davranın.

Emoji’lerin, yapıştırmaların, GIF’lerin dünyasına yabancı hissetmeyin. Bir kez bunu kendinizi anlatmanın bir başka yolu olarak gördüğünüzde, siz de eğlenmeye başlayabilirsiniz. Eğlendiğiniz zaman ise olasılıkların ne kadar çok olduğunu fark edeceksiniz.

Bu ifade metotları arasında en yenisi, akıllı yapıştırmalar. Reklamlarınızda bağlantıyı ‘daha fazla bilgi için’ benzeri ibarelerle sağlamak yerine, konuyla ilgili bir akıllı yapıştırma kullanmak, markanızı da kitlenizi de gençleştirebilir. Üstelik bu yapıştırmaları hazır olarak kullanmak zorunda da değilsiniz. Konuyla ilgili bir görsel ve mesajı kendiniz de üretebilirsiniz. Hatta mesaj başına üretim yapmak yerine, ihtiyaçlarınızı önceden belirleyerek toplu üretebilir ve bol bol kullanabilirsiniz.

Doğru mesaj üzerinde çalışan kazanır

Bu tip bir uygulama yaptığınızda iyi görsel ve vurucu mesaj üzerinde çalışmanız gerekiyor. Fotoğraf ya da görüntünün ufak olacağını aklınızdan çıkartmayın. Ayrıca mesajınız da muhtemelen tek kelimelik olacak. Tıpkı kullanıcı deneyimi çalışmalarında olduğu gibi, satın almaya giden yol bir gül bahçesi gibi. Yanlış bir kurgu sizi dönüşümlerinizden edebilir.

A/B testi yaparak da deneyimleyebileceğiniz mesaj ve görsel ikilisi kombinasyonlarınızı, sadece mobil hedeflemelerle göndermeyi de unutmayın. Bu yeni yöntem, başlangıçta tasarım, pazarlama mesajı çalışması, test ve reklam konularında ek mâliyetler çıkartabilir, ancak sonuç sizin için kazançlı olabilir!