Login

ÜLKE SEÇİMİ

Country Selector

Yazılarımızı takip etmeyi unutmayın.

Arama sonuçlarında üst sıraları nasıl kaparsınız?

Arama motoru optimizasyonu (SEO) çalışmalarının e-ticaret için taşıdığı önemi, artık anlatmaya gerek yok. Siz de herkes gibi web sitenizin arama sonuçlarında üst sıralarda yer almasını...

SEO; Tıklanma Oranı; CTR; Hemen Çıkma Oranı; Bounce Rate 21/02/2017

Devamını oku
Ürün aramalarında mükemmelleşin

E-mağazanıza klasik ziyaretçi girişlerinden birisi, internetteki ürün aramalarıdır: Arama motorunun gösterdiği sonuç sayfasında sitenizi gören kullanıcı, ilgilenir ve sitenizi ziyaret eder. Fakat...

e-ticaret; alışveriş; müşteri 08/02/2017

Devamını oku
Lojistikte aşmanız gereken 3 engel

Müşterilerinizin satın aldığı ürünleri teslim ederken ya da karmaşık süreçleri planlarken, birçok problemle karşılaşabilirsiniz. Bu problemler, e-ticaretteki diğer aşamalara göre farklı bir önem...

lojistik; e-ticaret 08/02/2017

Devamını oku
Dünyanın en çok yatırım alan girişimleri

İyi bir girişimci, sadece kendi sektörünü değil tüm sektörleri takip etmeye çalışır. Çünkü bu sayede bolca ibretlik hikâyeye ulaşacağını bilir. İşe nereden başlayacağını bilemeyenler ise, en tepeye...

Yatırım; Girişim; Startup 06/02/2017

Devamını oku
İnternet alışverişinden soğutan 5 hata

Web siteniz kullanıcı dostu değilse ve rahat bir kullanım sunmuyorsa, reklam, site optimizasyonu ve promosyonlara yapılan yatırımlarınızın önemli bir bölümü boşa gidiyor demektir. Listemizdeki...

Kullanıcı Dostu Website; Online Alışveriş 06/02/2017

Devamını oku
Müşterinin ne istediğini anket ile anlayın

Bir bilgiyi ararken, soru sormayı unuttuğumuz zamanlar olabiliyor. Bunun işimizde yaşadığımız bir yansıması da, müşteri hakkında önyargılar ve çıkarımlarda bulunmak. Oysa yanıt arıyorsak, bunun en...

müşteri; anket; müşteri memnuniyeti 25/01/2017

Devamını oku
E-ticarette pazarınızı tanımanın yolları

İnternetteki satış kanallarının her biri farklı özelliklere sahiptir. Kullanımdaki farklılıklar kadar kitle ve ürün tanıtım şekilleri de değiştiğinden, her birini ayrı ayrı analiz ederek, sizin için...

e-ticaret; e-ticaret pazarı 25/01/2017

Devamını oku
Instagram, reklamları Hikayeler’e taşıdı

Geçen yılın Ağustos ayında Snapchat benzeri Hikayeler adlı özelliğini tanıtan ve kısa, geçici fotoğraf ve videolar paylaşmayı sağlayan Instagram, bu bölüme tam ekran reklam almaya başlayacağını...

Instagram; Hikayeler; reklam 17/01/2017

Devamını oku
Markaların sosyal medyada yapmaması gereken 5 hata

Şirketlerin ana iletişim mecrasına dönüşme yolunda hızla ilerleyen sosyal medyadaki ufak hatalar bile büyük krizlere sebep olabilir. Bunu önlemek için dikkat etmeniz gerekenleri bir araya getirdik...

sosyal medya 17/01/2017

Devamını oku
Renkler e-ticareti nasıl etkiliyor?

İnsanların görsel uyaranlara karşı daha hassas olduğu artık bilinen bir gerçek. Bilgilerin yüzde 90’ı beyine görseller ile aktarılıyor. İmgeler, beyne herhangi bir diğer içeriğe göre 60 bin kat daha...

Renkler; e-Ticaret 17/01/2017

Devamını oku
Dijital reklam harcamaları yüzde 22 büyüdü

Geride bıraktığımız 2016, dijital reklam bütçelerinin 15,8 milyar dolar büyüklüğe ulaştığı bir yıl oldu. eMarketer’ın sunduğu verilere göre, geçen yıl 12,9 milyar dolar olan dijital pazarlama...

Dijital reklam harcaması; arama motoru; video reklam 04/01/2017

Devamını oku
Mobil ticaret için ödeme ipuçları

İnternet üzerinden yapılan alışverişlerde mobil cihaz kullanım oranı bilgisayarları geride bırakırken, mobildeki sipariş tamamlama sayfasını en iyi hâle getirmek bir ihtiyaçtan zorunluluğa dönüşüyor...

mobil ticaret 04/01/2017

Devamını oku
E-posta pazarlamasında müşteriyle temas noktaları

Pazarlamanın en büyük problemlerinden birisi, herkese ulaşamamak. Bir kez web sitenizi ziyaret edenleri de düzenli ziyaretçi yapmak zor. Ancak e-postayı bu işi kolaylaştırmak için kullanabilirsiniz....

e-Posta pazarlaması; müşteri sadakati 04/01/2017

Devamını oku
Türkiye’de mobil ticaret yükselişte

Ülkemizdeki e-ticaret ekosisteminin durumunu göz önüne seren, Insider’ın hazırladığı 2016 üçüncü çeyrek raporuna göre, mobil, öncelikli kaynak hâline gelmiş durumda. Artık bilgisayardan değil,...

Mobil ticaret; e-ticaret 04/01/2017

Devamını oku
Markalar, başarı için sosyal medyada ne yapmalı?

Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn ve Pinterest’te en çok etkileşimi almak ve markanızın görünürlüğünü artırmak, ürün ve hizmetlerinizi tanıtmak için yapmanız gerekenler... En geniş kitleye...

Sosyal medya kullanımı; e-Ticaret; Facebook; Twitter; Instagram; Linkedin; Pinterest 25/12/2016

Devamını oku

Sayfalar