Login

ÜLKE SEÇİMİ

Country Selector

Yazılarımızı takip etmeyi unutmayın.

Dijital reklam harcamaları yüzde 22 büyüdü

Geride bıraktığımız 2016, dijital reklam bütçelerinin 15,8 milyar dolar büyüklüğe ulaştığı bir yıl oldu. eMarketer’ın sunduğu verilere göre, geçen yıl 12,9 milyar dolar olan dijital pazarlama...

Dijital reklam harcaması; arama motoru; video reklam 04/01/2017

Devamını oku
Mobil ticaret için ödeme ipuçları

İnternet üzerinden yapılan alışverişlerde mobil cihaz kullanım oranı bilgisayarları geride bırakırken, mobildeki sipariş tamamlama sayfasını en iyi hâle getirmek bir ihtiyaçtan zorunluluğa dönüşüyor...

mobil ticaret 04/01/2017

Devamını oku
E-posta pazarlamasında müşteriyle temas noktaları

Pazarlamanın en büyük problemlerinden birisi, herkese ulaşamamak. Bir kez web sitenizi ziyaret edenleri de düzenli ziyaretçi yapmak zor. Ancak e-postayı bu işi kolaylaştırmak için kullanabilirsiniz....

e-Posta pazarlaması; müşteri sadakati 04/01/2017

Devamını oku
Türkiye’de mobil ticaret yükselişte

Ülkemizdeki e-ticaret ekosisteminin durumunu göz önüne seren, Insider’ın hazırladığı 2016 üçüncü çeyrek raporuna göre, mobil, öncelikli kaynak hâline gelmiş durumda. Artık bilgisayardan değil,...

Mobil ticaret; e-ticaret 04/01/2017

Devamını oku
Markalar, başarı için sosyal medyada ne yapmalı?

Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn ve Pinterest’te en çok etkileşimi almak ve markanızın görünürlüğünü artırmak, ürün ve hizmetlerinizi tanıtmak için yapmanız gerekenler... En geniş kitleye...

Sosyal medya kullanımı; e-Ticaret; Facebook; Twitter; Instagram; Linkedin; Pinterest 25/12/2016

Devamını oku
E-ticaretin gizli silahı: Sosyal medya

E-ticaretin yüzde 75’i sosyal ağlar sayesinde gerçekleşiyor. Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest ve hatta LinkedIn’in e-ticaret karnelerini yazımızda bir araya getirdik. Sosyal medyanın...

sosyal medya; e-Ticaret 25/12/2016

Devamını oku
Mobil videosuz pazarlama stratejisi olmaz!

Videolar interneti ele geçirdi ve içerik pazarlaması için ciddi bir alternatif hâlini aldı. Bugün her sektörden birçok şirket, önümüzdeki birkaç yılın trendinin video pazarlama olacağının farkında....

Mobil video; İçerik pazarlama 25/12/2016

Devamını oku
Müşteri hizmetlerinde mükemmellik için...

Şirketin itibarı için kritik olan müşteri hizmetleri, genelde arka plana itilir, dışarı yaptırılır veya ihmâl edilir. Diğer yandan, doğrudan müşteriyle ilişki kuran ve müşteri hizmetlerine önem...

Müşteri hizmetleri 25/12/2016

Devamını oku
2017’nin Dijital Trendleri

Yeni bir yıla yaklaşırken, teknolojinin de sayesinde pazarlama ve e-ticaret dünyasını buluşturan, 2017 boyunca karşımıza çıkacak trendlere göz atarak, hazır olmakta fayda var. Teknoloji artık tüm...

Dijital Trendler; Mobil Ticaret; Sanal Gerçeklik 14/12/2016

Devamını oku
Mobil ödemede yeni bir alan: Video içi ödeme

Cisco, 2020 yılında mobil veri trafiğinin dörtte üçünü videoların oluşturacağını söylüyor. Bu da, mobil ödemenin geleceğinde satın alma düğmelerinden başka şeylerin de olacağını gösteriyor. Cisco...

Video İçi Ödeme; Mobil Ödeme; Mobil Video 14/12/2016

Devamını oku
Yılın en popüler hediye kategorileri

ABD’deki indirim günleri tüketicilerle ilgili birçok güncel bilgiye önden ulaşmayı sağlıyor. American Express’in yayımladığı sonuçlara bakarak, mağazanızda neleri ön plana çıkartacağınızı...

Yılbaşı hediyeleri 28/11/2016

Devamını oku
Sosyal medyada mesaj yağmuruna hazır olun

Özellikle yılbaşı gibi alışverişin arttığı tatil dönemlerinde, şirketlerin aldığı sosyal medya mesajlarında bir artış yaşanması doğal. Bu yıl, mesaj sayısının önceki yıla göre yüzde 36 artacağı...

sosyal medya mesajları 28/11/2016

Devamını oku
E-ticaret ve bulut bilişimin ortak yanları

Son yıllarda adeta patlama yaşayan e-ticaret, veri depolama, yedekleme, sistem ve uygulama çalıştırma gibi işlere yarayan bulut bilişimle nasıl kesişiyor? Kara Cuma gibi özel satış günlerde e-...

e-ticaret 28/11/2016

Devamını oku
Şirketler dijital pazarlamaya geçişte ne kadar başarılı?

Pazarlamanın dijital dönüşümü, EGI’nin 2016-2019 Pazarlama Monitörü çalışmasında göz önüne seriliyor. Küçük ve orta boy işletmelerin büyük boy işletmelerle karşılaştırıldığı rapor, dijital...

Dijital Pazarlama 28/11/2016

Devamını oku
Satışları artırmak için kişiselleştirmeyi kullanın

E-ticaretteki bol ürün seçeneği ve mağaza sayısı, rekabeti artırıyor. Kişiselleştirme, bu rekabette fark yaratarak öne geçmeyi ve siparişleri tabir caizse ‘kapmayı’ sağlıyor. Tıpkı fiziksel...

e-ticaret 28/11/2016

Devamını oku

Sayfalar