Login

ÜLKE SEÇİMİ

Country Selector

Yazılarımızı takip etmeyi unutmayın.

Instagram, dünyanın en büyük mobil çarşısı olacak

Geçtiğimiz yılın kasım ayında seçkin birkaç markayla e-ticaret denemelerini başlatan sosyal ağ, şimdi daha çok iş yerine ‘satın alınabilir’ paylaşımlar yapma şansı tanıyacak. Instagram üzerinden...

18/10/2017

Devamını oku
Teslimatta fark yaratmanın yolları

Ürün müşterinin eline ulaşmadıkça, doğru ürünü iyi fiyata satmanın hiçbir faydası yok. İşte bu deneyimi olumlu hâle getirebilecek ipuçları...  “İşyerime gelsin ama Perşembe ve sonrasında...

11/10/2017

Devamını oku
Mobil pazarlamada yeni trendler

Mobil cihazlardan gelen trafik arttıkça, pazarlama da bu yöne doğru ilerliyor. Ne de olsa, tablet ve akıllı telefonlardan gelen trafik, toplam trafiğin yarısını geçmiş durumda. Hâlihazırda SMS ve...

11/10/2017

Devamını oku
Müşteri davranışı tahminlerinde görüntüden faydalanın

Ürün tekliflerini kişiselleştirmek ve müşterilerinin davranışını yönlendirmek isteyen perakendeciler, kestirimci analizden daha fazla faydalanmaya başlıyorlar. Ancak burada sıklıkla gözden kaçan bir...

11/10/2017

Devamını oku
Bu uygulamalar doğrudan kullanıcıya gider!

Artık sadece bir ürün hazırlamak bu ‘vahşi’ dünyada yerimizi korumak için yeterli değil. Çalışmalarımızı akıllı uygulamalarla desteklememiz şart. Uygulamaların hayatımızdaki yeri, akıllı...

25/09/2017

Devamını oku
Akıllı yapıştırmalarla reklam dönemi

Gençlere nasıl ulaşacağınız konusunda yolunu şaşırmış durumda mısınız? Onlarla onların anladığı dilden konuşarak başlayın. Bir başka deyişle, Roma’da Romalı gibi davranın. Emoji’lerin,...

22/09/2017

Devamını oku
Büyük Veri, perakendede nasıl kullanılır?

Perakendeciler hangi müşteriye ne mesaj göndereceğini ve bu mesajı göndermek için doğru zamanı anlamaya çalışıyorlar. Yanıt basit ama uygulaması biraz çetrefilli: Profillere ayır, davranışlarını...

19/09/2017

Devamını oku
Pazarlama dünyası dijital cüzdanları sevdi

Tüketicilerin kullanışlı bulduğu ve nakitsiz toplum idealine doğru önemli bir adım niteliğindeki dijital cüzdanlar, pazarlama kanalı olarak da tutuldular. Urban Airship’in İngiltere ve ABD’de 2...

13/09/2017

Devamını oku
Lüks tüketimde e-ticaret fırsatı

Elektronik mağazalar, her tür ürün ve hizmetin satış noktası olarak kullanılıyor. Ancak lüks tüketim, nedense özel mağazalarda, fiziksel olarak satılmalı şeklinde bir algı var. Araştırmalar ise bu...

06/09/2017

Devamını oku
Magento 2’ye geçişte sizi bekleyenler

E-ticaret platformu olarak Magento kullananlar, ilk sürüme destek biteceği söylentisiyle, ikinci sürüme geçmek üzere hazırlıklara başladı. Her ne kadar şirket böyle bir şey olmayacağını söylese de,...

06/09/2017

Devamını oku
Facebook reklamlarında frekans kontrolü

Reklam verenler, sosyal ağın reklamlara belirli sayıda tekrar kısıtlaması getirmesini uzun süredir bekliyordu. Artık aynı kişiye tekrar tekrar aynı ilanı göstermek zorunda değilsiniz. Bazı ayarlarla...

03/07/2017

Devamını oku
Gelecek sosyal ağlarda değil videoda

Ergenlik çağındakiler 7/24 akıllı telefonlarıyla birbirlerine bağlı yaşıyorlar. Üstelik sosyal ağların da aktif katılımcısı hâlindeler. Fakat video için harcadıkları vakit, sosyal medyaya ayrılan...

03/07/2017

Devamını oku
Online alışverişten soğutan hatalar

İnternette herkesi rahatsız eden bazı şeyler var. Öyle ki, bunları yaparsanız, en hızlı açılan, en iyi fiyatları veren, en çok reklamı yapan site bile olsanız, uzun vadede kazanamazsınız. Bu...

03/07/2017

Devamını oku
Ziyaretçi verilerini analiz ediyor musunuz?

E-ticaret mağazanızı daha iyi hâle getirmek ve işinizi büyütmek için sitede neler olduğunu, insanların ürünleri, teklifleri nasıl karşıladığını iyi bilmelisiniz. E-ticaret analizi ile sitenizde olup...

03/07/2017

Devamını oku
Doğru fiyat başarıyı getirir

E-ticaretin klasik ticaretten farkı ürünleri fiziksel olarak göremiyor oluşumuz. Bir mağazaya girip alışveriş yapmak, ürünü görmek ve denemek açısından bir cazibe yaratıyorsa, e-ticaret de detaylı...

19/06/2017

Devamını oku

Sayfalar