Login

ÜLKE SEÇİMİ

Country Selector

Yazılarımızı takip etmeyi unutmayın.

SEO için 3 ücretsiz araç

Bugün, internetteki deneyimin yüzde 93’ü arama motoruyla başlıyor. Kullanıcıların yüzde 91’i ilk arama sonuçları sayfasından öteye gitmiyor. İlk üç sonuca tıklanma oranı yüzde 61. Görünür olmak için...

SEO 19/04/2017

Devamını oku
E-ticaretin geleceği bu temalara bağlı

Teknolojideki gelişimin yansımalarını e-ticarette hızla görmek mümkün. Netz98’in hazırladığı çalışma, e-ticaret uzmanlarının, teknolojiden beslenerek şekillenecek olan geleceği nasıl gördüğünü ortaya...

19/04/2017

Devamını oku
Ürünlerin yıldızı, satışları etkiliyor

Hayır, bu bir astroloji yazısı değil. E-ticaretteki yıldızlı puanların satışlara olan etkisini konu alıyoruz. Yıldızlarla puanlama, basit bir özellik gibi görünebilir, fakat etkisi muazzam. Daha...

e-ticaret; yıldızlı puanlama 12/04/2017

Devamını oku
Facebook M ile ödeme ve alışverişlere yeni soluk geliyor

Bundan bir yıl önce test safhasında olduğu duyurulan yapay zekalı mobil asistan M, tamamen devreye alındı. Sosyal ağın sohbet uygulaması Messenger içerisinde çalışan M, altı farklı görevi yerine...

Facebook M; yapay zeka; fintech 12/04/2017

Devamını oku
E-posta listenizi büyütmek için ipuçları

Geniş bir müşteri veritabanı, sunacağınız her fırsatın, duyuracağınız her yeniliğin daha fazla kişiye ulaşmasını sağlar. Aşağıdaki adımları izleyerek, veritabanınızdaki kayıtların sayısını...

e-posta; müşteri veritabanı 12/04/2017

Devamını oku
Chatbot’lar abartılıyor mu?

Önce sohbet odalarında sonra Microsoft Office’in içerisinde karşımıza çıkan sohbet robotları (chatbot’lar), artık müşteri hizmetleri ve e-ticaret alanında ciddi bir fırsat olarak görülüyor. Bu konuda...

Chatbot 05/04/2017

Devamını oku
Verimliliğinizi artıracak araçlar

Biz bu satırları yazarken, ağaçlar çiçekleniyor, güneş tepelerin ardından (büyük şehirdeki tepeler bile olsa) yükseliyordu. Verimliliğinizi artırmak için işte bu olumlu bakışa sahip olmanız gerekiyor...

Wunderlist 05/04/2017

Devamını oku
İnternet reklamları ilk kez TV’yi geçecek

Dijitalin ne kadar da harika olduğu konusunu herhalde son on yıldır hayatımızın çeşitli evrelerinde, genelde de sıkıcı uzunlukta dinliyoruz. Gelgelelim, hayaller böyleyken, gerçekler böyle değil. En...

İnternet reklamcılığı 05/04/2017

Devamını oku
Facebook’tan perakendecilere özel reklam biçimi

Sosyal medya şirketinin yeni reklam formatı, mobil cihazlarda 50 fotoğraf ya da ürün sergilemeyi sağlıyor. Özellikle mobil cihazlar için hazırlanan, Koleksiyon adlı bu reklam biçimi, her ürün için...

Facebook 05/04/2017

Devamını oku
B2B2C ile hem tüketiciye hem şirketlere satış yapın

Birçok endüstri için doğrudan son kullanıcıya satış yapmak agresif bir yaklaşımdır. Buna rağmen, bu yaklaşım yaygınlaşıyor. Bunu en iyi yapmanın yolu ise tüketiciye satış yapan şirketlere satış...

B2B2C 23/03/2017

Devamını oku
Dijital pazarlamada müşteri öncelikli yaklaşım

Şirket içi departmanların birlikte çalışmasını gerektiren dijital dönüşüm, gereken teknolojik hamlelerle önce müşteri deneyimini sonra satış dönüşümünü etkiliyor. Verileri toplayan ve inceleyen...

Dijital pazarlama; Yapay zeka 23/03/2017

Devamını oku
E-ticarete yeni başlayanların düşmemesi gereken tuzaklar

Fiziksel bir mağaza açmaya göre daha kolay görünen e-ticaret, nispeten düşük kurulum mâliyetleri, yönetim eforu ve daha kolay reklam potansiyeli gibi özellikler ile birçok girişimciyi cezbediyor....

E-ticaret; pazar segmentasyonu; rekabet avantajı; stok yönetimi 23/03/2017

Devamını oku
Tüketici 3.0’ı tanıyor musunuz?

Alışverişe başlamadan önce, araştırma, fiyat karşılaştırması yapan, güvenilir insanlara danışan yeni bir tüketici tipi oluştu. Uzmanların Tüketici 3.0 adını verdiği, dersine çalışan bu tüketici ile...

Tüketici 3.0; e-ticaret 23/03/2017

Devamını oku
App Store Optimization (ASO) ile uygulamanızı parlatın!

App Store Optimization (uygulama mağazası optimizasyonu) adlı yeni teknik sayesinde, mobil uygulamanızın daha çok fark edilmesini ve indirilmesini sağlayabilirsiniz. İsterseniz dünyanın en...

App Store Optimization; ASO 14/03/2017

Devamını oku
YouTube, mobil izlenmede yüzde 70’i aştı

Her geçen gün daha fazla mobil cihazdan izlenen YouTube, comScore’un araştırma sonuçlarına göre 10 kişiden 7’sine bu cihazlar üzerinden ulaşırken, kitlenin büyük bölümünü genç yetişkinler ve kadınlar...

Youtube; Mobilde Video 14/03/2017

Devamını oku

Sayfalar