Merhaba

Aşağıdaki yönlendirmeleri takip ederek hızlıca değerlendirme sürecinizi başlatabilir ve Tahsildar İşyeri olabilirsiniz. 

Tüm doküman ve belgelerin eksiksiz bir şekilde iletilmesi hem işyeri başvuru değerlendirme sürecinizi hızlandıracak hem de ödemelerinizi sorunsuzca almanızı sağlayacaktır.

Süreçle ilgili tüm sorularınız için bize her zaman destek@payu.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz. 

 

  1. Fiyatlama formu ve sözleşmelerinizi imzalayın. 
  2. Başvuru formunuzu doldurun.  
  3. Şirketinize ait belgeleri hazırlayın.
    • Vergi Levhası Fotokopisi
    • Fatura örneği (şirketinize kesilen doğalgaz, elektrik, su, telefon ya da kira kontratı paylaşabilirsiniz)   
    • İmza Sirküleri Fotokopisi
    • Şirket Sahibinin / Ortaklarının Kimlik Fotokopileri
    • Ticari Sicil Gazetesi / Oda Kayıt Belgesi Fotokopisi (Şahıs şirketleri için zorunlu değildir.)  
Belgelerin listesini buradan indirip çıktısını alabilirsiniz (sözleşme ve formların çıktısını ayrıca almanız gerekmektedir).
İndir

Son! Dosyalarınızı gönderin.

  • Tüm belge ve sözleşmeleri eksiksiz bir şekilde doldurup imzaladıktan sonra *pdf haline getirip, bu dosyayı size gönderdiğimiz e-posta üzerinden bizimle paylaşarak işyeri değerlendirme sürecinizi başlatabilirsiniz. 
  • Dosyaları *pdf haline getirmekte zorlanıyorsanız smallpdf.com/tr adresine girerek destek alabilirsiniz.
  • Dilerseniz farklı araçlar da kullanabilirsiniz.  
  • Farklı ürün ve hizmetler için fiyatlamalar ve değerlendirme süreçleri farklılık gösterebilmektedir.  

Belgelerinizi gönderdikten sonra...

Ekibimiz gönderdiğiniz tüm belge ve sözleşmeleri inceleyerek, bir sorun olması durumunda hızlıca sizinle iletişime geçecektir.

Risk politikalarımız gereğince belirlenen koşullara uyum sağlamanız durumunda PayU Sanal POS entegrasyonunu yapabilmeniz için gerekli entegrasyon dokümanları ve Yönetici Paneli giriş bilgileri e-posta üzerinden paylaşılacaktır.