hero_12
GİRİŞİMCİYE ÖZEL

E-ticarete ilk adımlarınızı atın

Türkiye'nin en güçlü ödeme kuruluşuyla çalışın.

1) Fiyatlama ve başvuru formlarını doldurun.

2) Şirketinize ait belgeleri hazırlayın.

  • Vergi Levhası Fotokopisi
  • Fatura (şirketinize kesilen doğalgaz, elektrik, su, telefon ya da kira kontratı paylaşabilirsiniz)   
  • İmza Sirküleri Fotokopisi
  • Şirket Sahibinin / Ortaklarının Kimlik Fotokopileri
  • Ticari Sicil Gazetesi / Oda Kayıt Belgesi Fotokopisi (Şahıs şirketleri için zorunlu değildir.)

Son) Dosyalarınızı gönderin!

Tüm belge ve sözleşmeleri eksiksiz bir şekilde doldurup imzaladıktan sonra *pdf haline getirip, bu dosyayı size gönderdiğimiz e-posta üzerinden bizimle paylaşarak işyeri değerlendirme sürecinizi başlatabilirsiniz. 

  • Dosyaları *pdf haline getirmekte zorlanıyorsanız https://smallpdf.com/tr adresine girerek destek alabilirsiniz. Dilerseniz farklı araçlar da kullanabilirsiniz.  
  • Farklı ürün ve hizmetler için fiyatlamalar ve değerlendirme süreçleri farklılık gösterebilmektedir. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgi almak için destek@payu.com.tr adresinden iletişime geçebilirsiniz. 
     

Belgelerinizi gönderdikten sonra...

Ekibimiz gönderdiğiniz tüm belge ve sözleşmeleri inceleyerek, bir sorun olması durumunda hızlıca sizinle iletişime geçecektir.

Risk politikalarımız gereğince belirlenen koşullara uyum sağlamanız durumunda PayU Sanal POS entegrasyonunu yapabilmeniz için gerekli entegrasyon dokümanları ve Yönetici Paneli giriş bilgileri e-posta üzerinden paylaşılacaktır.